🐴🐎🎻🍕🍷Cacao ‘painting ‘❄️Master👑 🎼⛄️📒🎨Bon appétit 🌰🍒🏉🏈🎸🏆🏇Raw Chokladfudge doppad i Mörk Choklad & Chili + Bloggen fyller 2 år! | Chocolate Covered Raw Fudge with Chili + 2 year Blogiversary! | v + gf

I torsdags insåg jag plötsligt att bloggens födelsedag skulle infalla dagen därpå och att jag bara hade några timmar på mig att tänka ut något festligt att laga, fota & blogga om. Förra året glömde jag helt bort min “blogiversary” så i år hade jag skrivit in det i almanackan och i min redaktionella kalender för […]

http://cashew-kitchen.com/2016/09/18/raw-chokladfudge-doppad-i-mork-choklad-chili-bloggen-fyller-2-ar-chocolate-covered-raw-fudge-with-chili-2-year-blogiversary-v-gf/

Leave a Reply

